Planerar lite inköp..

Nu när vi kommer få ett riktigt fint kök så vill man ju använda det så mkt som möjligt..
Så jag sitter o kollar runt lite på en matberedare som jag vill ha till köket..
Tror jag har hittat vad jag söker, ska bara lyckas övertala Hunny till att gå med på att köpa den..
Kostar ju en del, men smakar det så kostar det.. Vet ju att den är smidig och bra framför allt..
Att den sen även är snygg är ju bara ett plus.. Kan den ju få stå framme med ju :o)..
Brukar alltid låna mammas assisten när jag ska baka bullar,
men med denna så slipper jag göra det..
Plus att jag kan använda den till massa annan bankning..
Muffins, paj, pizza, bröd, cheescake o bara vispa grädde :o)..

Vad tror ni om denna?


KitchenAid Artisan 5KSM150PSEWH


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0