Starx bege mig hem åt..


Ska strax låsa o släcka ner för hemfärd.. Eller, nej det ska vi ju inte..

Jag o Hunny ska till banken direkt efter jobbet, lite pappers fix o så måste vi ha en bil till.. Så det ska vi med ordna lite pengar till :o).. Ska även inom NYBE och hämta våra ritningar som är klara på köket.. Såå spännande!!


Så nu ska jag ta mitt pick o pack o köra till Alfing o hämta Hunny, sen ska vi plocka upp en kycklingrulle som vi ska dela på under färden.. Sen hämta ritningarna o sen banken.. Mkt att stå i..

Planerar lite inför imorn med.. Ska ha lite kära vänner på middag, gillar sånt.. Gillar att planera lite festlig mat..
Hoppas bara att de alla uppskattar den..

Nehepp, hej hopp på er!

Nu ska jag kila!

Ha en trevlig afton alle sammens!



Uppdatering: Knivstället har kommit med, fick ett sms om det innan idag.. Ska bli kul o se det IRL..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0