Sweet dreams...


Jupp, för nu ska jag hoppa i säng.. Sova! Har en underbart gosig Dizela bredvid mig i soffan just nu, så hon lär bli glad att vi ska gå o lägga oss, hon gillar speciellt när vi ska bädda sängen.. Räcker med att man börjar rissta i täcket lite för att fluffa till det så kommer hon dom en kanon kula.. Tycker tydligen det är jätte roligt att hoppa runt i det när man fluffar o sånt.. Så försöka vika nytvättade lakan med henne i närheten är inte det lättaste kan jag lova :o)..

Hann aldrig hämta rtiningarna på köket ikväll :o(.. Så det ska göras imorn innan vi kör hem, känns så spännande o få se hur de har ritat, har det gjort som man tänkt sig eller blir det helt tokigt, eller helt underbart vackert?? Mkt frågor, lite julafton kännsla över det hela :o)..

Imorn ska det storhandlas då vi ska ha tre rätters middag här hemma.. Vi blir totalt 6 stycken som ska äta o umgås.. Hoppas det blir trevligt.. O att maten går ner :oS..

Nehepp, nu är Hunny klar i duschen.. Dags för nana kudde..

God natt gott folk!


Mammsen o Jag med goa Bounty


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0